Noutăți Salonul auto de la Frankfurt

VW Golf R, un nou vârf de gamă

Programat să debuteze la Salonul auto de la Frankfurt, noul VW Golf R are 300 CP și accelerează până la 100 km/h în doar 4.9 secunde.

VW Golf R

Cel mai puternic Golf al gamei preia motorul turbo de 2,0 litri de la Audi S3 și va fi oferit atât cu cutie de viteze manuală cu șase trepte, cât și cu transmisie automată DSG. Motorul dezvoltă 300 CP și 380 Nm, cu 30 CP și 30 Nm mai mult decât generația anterioară, și este mai economic cu 18%. Astfel, consumul de combustibil al versiunii manuale a scăzut de la 8,5 la doar 7,1 l/100 km, în timp ce versiunea cu transmisie DSG și sistem stop/start consumă 6,9 l/100 km. Interesant este faptul că accelerația până la 100 km/h a versiunii DSG e mai rapidă cu o zecime față de cea a lui Audi S3, fiind de 4.9 secunde. În cazul versiunii cu cutie de viteză, sprintul până la 100 km/h durează 5.1 secunde.

DSG cu 10 trepte, de la VW

Ca și în trecut, Golf R beneficiază de serviciile unui sistem de tracțiune integrală permanentă 4Motion. Noutatea constă în faptul că se utilizează un diferențial central Haldex de cea mai nouă generație, a cincea, iar ambele punți dispun de diferențiale electronice care intervin prin sistemul ESP pentru a îmbunătăți tracțiunea în viraje. De asemenea, Golf R este echipat standard cu un sistem ESP decuplabil în două trepte, ce poartă numele de Electronic Stability Control (ESC) Sport. În sesiunile de condus rapid, acesta poate fi setat să intervină mai târziu, lăsându-i șoferului posibilitatea de a derapa ușor, sau poate fi complet dezactivat.

e-up!, primul model VW electric de serie

Suspensiile versiunii R sunt coborâte cu 20 mm față de cele ale unui Golf standard, respectiv cu 5 mm comparativ cu GTI. Opțional, se oferă sistemul DCC (Dynamic Chassis Control) care permite reglarea comportamentului dinamic al trenului de rulare. Pe lângă clasicele moduri Eco, Normal și Individual, apare și setarea Race care întărește și mai mult amortizoarele și, în cazul transmisiei DSG, schimbă vitezele mai rapid.

Ca design, Golf R se remarcă prin spoilerele cu aspect mai agresiv, farurile bixenon mai încruntate, praguri noi, stopuri cu leduri și două evacuări duble integrate în extractorul de aer. Interiorul vine cu scaune sport, câteva sigle R poziționate în locuri strategice și consolă centrală finisată cu negru lucios.

VW Golf VII este Mașina anului 2013 în Europa

Vânzările vor debuta pe piața europeană în ultimul trimestru al acestui an, după lansarea din cadrul Salonului auto de la Frankfurt, iar prețul de bază pentru piața germană va fi de 38.325 de euro.



Taguri

PUBLICITATE

ABONAMENTE

NEWSLETTER





CATALOGUL AMS

AUTODNA

EVENIMENTE

PUBLICITATE