Noutăți Video

(Video) Vodafone pentru Kia și Hyundai, iar WRX STI este Diamond… în Africa de Sud

Vodafone pentru Kia și Hyundai, iar WRX STI este Diamond... în Africa de Sud

Vodafone, cunoscutul operator telecom, își oferă serviciile pentru toate automobilele europene Kia și Hyundai, performantul Subaru WRX STI este Diamond Edition în Africa de Sud, iar Ford își face cumpărăturile de la Walmart… în automobile automatizate.

În urma unui parteneriat strategic încheiat de Kia și Hyundai cu Vodafone, de anul viitor șoferii europeni ai modelelor sud-coreene vor avea parte de acces complet la serviciile de infotainment și de conectivitate în automobilele lor. Noi sisteme de infotainment și conectivitate auto de la Kia și Hyundai vor fi lansate în Europa în 2019 – iar producătorii vor utiliza rețeaua IoT a Vodafone pentru a desfășura serviciul propriu în întreaga Europă, permițând clienților să beneficieze de cele mai recente tehnologii telematice.


Serviciile vor include informații despre trafic, servicii de parcare și localizare, diagnosticarea automobilelor și controlul vocal. Sistemul funcționează în paralel cu sistemele Android Auto și Apple CarPlay pentru a oferi conectarea wireless a smartphone-urilor și accesul la aplicațiile favorite ale utilizatorilor. Noul sistem infotainment va fi lansat pe anumite modele Hyundai și Kia, de anul viitor, pe bătrânul continent.



Subaru a prezentat recent cel mai puternic WRX STI din istorie… însă foarte puțini norocoși vor avea parte de el. Să începem cu începutul, însă. Anul acesta, Subaru Tecnica International – adică legendara divizie STI – aniversează 30 de ani de existență. Drept pentru care, este oarecum logic ca noua serie specială WRX STI Diamond Edition să fie produsă în doar 30 de unități. Problema este alta: modelul a fost creat de Subaru Africa de Sud, strict pentru comercializare în Africa de Sud.



Restul pasionaților vor privi, deci, de pe margine. Și au ce vedea. Diamond Edition STI are parte de 349 CP și 464 Nm, destul pentru a scădea timpul necesar sprintului la 100 km/h cu 0,7 secunde – însă viteza maximă rămâne aceeași, de 255 km/h. Ediția specială are parte de un kit de caroserie cu accente de culoare galbenă, în timp ce la interior există, printre altele, și o plăcuță numerotată pentru fiecare exemplar din serie.



În America, Ford pare să se fi săturat să-și facă cumpărăturile „singur”. Drept pentru care, constructorul american s-a gândit la clienții săi – poate la rândul lor au obosit să își piardă și ultima fărâmă de energie în acest mod. Acum, mai pe subiect, Ford vrea să își deschidă noi oportunități de business, în sectorul în dezvoltare al automobilelor automatizate. Constructorul american a inițiat un nou proiect pilot cu modele self-driving, în colaborare cu Postmates și Walmart. Astfel, vehiculele sale de cercetare, ce simulează un parcurs autonom, vor fi încărcate cu produse de la Walmart și apoi le vor livra prin intermediul infrastructurii serviciului de logistică Postmates.



La final, ca de obicei, avem și un bonus video – sau chiar două. Astfel, renăscutul TVR Griffith ni se prezintă – cu ajutorul Avon Tyres – pe circuitul de la Castle Combe, din Marea Britanie. Apoi, avem parte de o colaborare cu totul și cu totul neașteptată. Mai exact, Abarth 124 Spider (în sine rezultatul unei colaborări neașteptate – dintre Fiat și Mazda) se alătură artiștilor Sting… și Shaggy pentru videoclipul single-ului „Gotta Get Back My Baby”.

PUBLICITATE

ABONAMENTE

PUBLICITATE

NEWSLETTER



CATALOGUL AMS

AUTODNA

EVENIMENTE

PUBLICITATE