Știri

Un record Ford, un nou 911… și ceva schimbări „la față”

La rubrica știri pe scurt de luni – o trecere succintă în revistă a evenimentelor care s-au petrecut peste weekend, avem parte de un interesant record Guinness marca Ford, de un preview al noii generații – 992 – a legendarului 911, dar și de o pereche de modele trecute printr-un tuning… altfel.

În cazul în care nu știați, Guinness World Records acordă titluri dintre cele mai năstrușnice – inclusiv pentru cel mai mare panou publicitar din lume, record adjudecat recent de producătorul american Ford. Ei au „îmbrăcat” faimoasa clădire Edificio España (a opta clădire ca înălțime din țară) din Madrid, Spania, în nu mai puțin de 5265 metri pătrați de material publicitar – echivalentul a aproximativ 20 de terenuri de tenis (să nu uităm, Simona este en-titre în cadrul turneului de la Madrid!) și cu o greutate de 2 tone. Modelul promovat – motiv de mândrie națională – este chiar noul EcoSport, SUV-ul produs la Craiova pentru întreaga Europa.


Germanii de la Porsche au fost și ei ocupați – cu August Achleitner, directorul liniei de modele 911, prezentând un mic „teaser” cu noua generație a nemuritorului 911 (versiunea 992), ce ar urma să fie prezentată oficial – și fără camuflaj – cândva anul acesta. Puține detalii despre noul 911 au însoțit însă prezentarea – ceva zvonuri despre electrificare și promisiunea că „911 va fi printre ultimele automobile cu capabilități autonome”!




Cât despre cele două modele trecute prin furcile caudine ale zonei aftermarket… vă lăsăm să decideți singuri care este mai nebunească. Indiciu numărul 1: „Project Phoenix” este un Audi RS6 plus regândit de ABT Sportsline conform cerințelor lui Jon Olsson, un sportiv de performanță devenit deja faimos pentru monstruoasele sale creații rutiere. Indiciu numărul 2: acest BMW X6 M50d pare gata să devină „caleașca” reginei care o vânează pe Cenușăreasa, oglinda magică devenind chiar controversatul coupe-SUV.

PUBLICITATE

ABONAMENTE

PUBLICITATE

NEWSLETTER



AUTODNA

PUBLICITATE