Știri Video

(Video) T-Roc, Corsa GS Line sau Cooper SE pe Transfăgărăşan

T-Roc, Corsa GS Line sau Cooper SE pe Transfăgărăşan

SUV-ul compact de la Volkswagen a primit o nouă motorizare și opțiuni de personalizare în plus. Opel a decis că este timpul pentru o întâlnire între Corsa GS Line și originalul Corsa GSi. Iar britanicii de la Mini au adus un Cooper SE pentru a cuceri electric faimosul Transfăgărăşan.

Sud-coreenii de la Hyundai Motor Group (părintele Kia Motors și Hyundai Motor Company) au decis să se alăture proiectului european al rețelei de reîncărcare de mare putere Ionity. Constructorul asiatic se alătură, astfel, partenerilor fondatori BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company și Volkswagen Group cu Porsche AG.

Practic, Kia și Hyundai vor intra în foarte selectul club al producătorilor de automobile electrice cu sisteme de încărcare de 800V – acestea pot reduce în mod semnificativ timpul de încărcare datorită capacității de reîncărcare de până la 350 kW.

T-Roc, Corsa GS Line sau Cooper SE pe Transfăgărăşan

VW a descoperit succesul în clasa SUV subcompactă odată cu introducerea modelului T-Roc. Iar vânzările ar putea crește în continuare, odată cu introducerea a trei noi opțiuni. În primul rând, T-Roc primește acces la popularul propulsor diesel de 2 litri și 190 CP. Apoi, cei dornici de o personalizare mai accentuată pot opta pentru pachetele de echipamente „beats” și „Black Style”. Primul include sistemul audio „beats”, dar și accente de culoare roșie la interior și exterior, în timp ce al doilea este preocupat să ofere numeroase elemente contrastante de culoare neagră.

Opel a prezentat la IAA 2019, din Frankfurt, noua Corsa – inclusiv într-o versiune dedicată pasionaților: GS Line. Aceasta a avut premiera la fix 32 de ani distanță de la debutul – tot la IAA – a faimoasei versiuni Corsa A GSi. Versiunea de top a celei de-a șasea generații a subcompactei germane este dotată cu un mic propulsor turbo: 1,2 litri de 130 CP și 230 Nm. Cuplat la transmisia automată cu opt rapoarte, acesta duce Corsa GS Line la 100 km/h în 8,7 secunde și apoi până la 208 km/h. Scaunele sport din interior sunt un standard logic, în timp ce prețul în Germania pornește de la €19.880.

Echipa internațională Mini a decis că este timpul pentru o vizită în România pentru un inedit proiect de prezentare al noului model complet electric Cooper SE, cu luni înainte de debutul pe piețele internaționale. Serpentinele celui mai faimos drum de munte din lume, cu o diferență de nivel de peste 1400 de metri, dotat cu cea mai abruptă ascensiune spre o trecătoare din România – și un automobil electric…

O combinație potențial periculoasă. Șoseaua alpină Transfăgărăşan, care traversează Carpații pe o distanță de 90 de kilometri, nu a reprezentat o provocare majoră pentru Cooper SE – astfel încât producătorul promite drumuri precum Bucureşti – Braşov (163 km) sau Sibiu-Bâlea Lac-Sibiu (160 km).

Aurel Niculescu

Adaugă comentariu

Click aici pentru a comenta

PUBLICITATE

ABONAMENTE

abonamente auto motos si sport

PUBLICITATE

NEWSLETTER



AUTODNA

PUBLICITATE