Noutăți Tehnică

Renault Zoe are motorizare nouă pentru 2018

Cel mai bine vândut model electric din Europa se pregătește pentru anul 2018 cu ajutorul câtorva schimbări subtile, dar mai ales sosește dotat cu un nou propulsor – R110, de 80 kW.

Cu 12 kW (16 CP) mai puternic decât versiunea anterioară R90, noul motor electric R110, dezvoltat integral de inginerii Renault de la Technocentre Paris și fabrica de la Cleon, unde va fi produs a fost prezentat pentru prima oară pe modelul 2018 Renault Zoe. Introducerea sa duce la nu mai puțin de cinci versiunile de propulsie electrică pentru gama Kangoo Z.E., Master Z.E., ZOE dar și modelele Smart Electric Drive de la Daimler, oferind puteri de 44kW, 57 kW, 60 kW, 68 kW și noua versiune de top de 80 kW. Conform producătorului, dotat cu 225 Nm, noul R110 aduce beneficii majore mai ales la capitolul parcursuri interurbane, fiind cu aproape 2 secunde mai rapid în repriza 80-120 km/h decât înainte.

În plus, Renault a decis ca de acum încolo modelele Zoe echipate cu sistemul de infotainment R-Link Evolution să dispună standard și de Android Auto, în timp ce întreaga gamă primește o nouă culoare metalică – Blueberry Purple. Dacă clienții optează pentru versiunea de echipare Intens vor avea parte în exclusivitate și de noul „Blueberry Purple Pack”, care combină noua culoare cu un interior cu finisări violet satin și tapiserie negru/violet.

Dacă în schimb vă doriți un model eco ceva mai mare ar merita poate să așteptați un pic până schimbările introduse pe Mitsubishi Outlander PHEV în America vor sosi și în Europa. Introdus încă din 2013 și devenit rapid cel mai bine vândut SUV plug in hibrid din Europa, Outlander PHEV a aterizat de curând și peste ocean, iar noul MY 2019 (model year 2019) aduce cu sine și câteva modificări importante.

Pentru început, Outlander PHEV va avea parte de o motorizare mai mare – în locul propulsorului de 2 litri în ciclu Otto sosind un nou 2,4 litri în ciclu Atkinson. Chiar dacă cifrele de performanță nu au fost încă dezvăluite, Mitubishi promite desigur îmbunătățiri, inclusiv datorită creșterii eficienței cu 10% a generatorului și tot cu 10 procente a puterii motorului electric spate. Și mai bine, capacitatea acumulatorilor Li-Ion a urcat de la 12 kWh la 13,8 kWh – însă nici de această dată nu avem cifre cu privire la creșterea autonomiei.

Taguri

PUBLICITATE

ABONAMENTE

PUBLICITATE

NEWSLETTER



CATALOGUL AMS

AUTODNA

EVENIMENTE

PUBLICITATE