Noutăți

Renault Trafic, o nouă generație

Cu propulsoare diesel noi, având cilindreea de 1,6 litri, noua generație Renault Trafic se anunță mai eficientă și mai practică. 1_Noul Renault Trafic

Lansat în 1980 ca succesor al modelului Estafette, Renault Trafic a înregistrat vânzări de peste 1,6 milioane de unități în întreaga lume. În 2014, cariera de succes a modelului Trafic continuă cu o nouă generație, ce va fi comercializată în 50 de țări.

Renault Kangoo Z.E., în flota Deutsche Post DHL

Noul Trafic este un vehicul adaptat unei palete largi de utilizări datorită marii diversități a gamei: 270 de versiuni, două variante de înălțime, două variante de lungime, versiuni furgon, cabină extinsă, platformă și pentru transportul de persoane. În plus, sunt propuse și vehiculele specifice construite de carosieri specializați, parteneri agreați ai Renault Tech.

Noul Trafic propune un design exterior modern și în ton cu noua identitate de marcă Renault. Partea frontală integrează sigla supradimensionată, plasată vertical şi scoasă în evidență prin amplasarea pe un fond negru strălucitor. Blocurile optice expresive dau o notă de dinamism ansamblului frontal, dominat de grila generoasă a radiatorului și de spoilerul înalt, în culoarea caroseriei. Caracteristicile originale continuă cu parbrizul plonjat, mai înclinat decât la generaţia anterioară. De asemenea, profilul vehiculului este mai dinamic, liniile laterale fiind mai bine conturate.

Renault 1.6 dCi Energy ajunge la 160 CP

Noul Trafic promite un consum de combustibil redus datorită noii game de motoare supraalimentate. Derivate din noul propulsor 1.6 dCi dezvoltat de Renault (R9M), acestea dispun de cele mai noi evoluţii tehnologice. Sunt disponibile două versiuni de motorizare: versiunea cu supraalimentare simplă, cu turbină cu geometrie variabilă, care permite o economie de peste 1 l/100 km faţă de generaţia anterioară, precum și versiunea Twin-Turbo, care asigură o reducere a consumului la o medie sub pragul de 6 l/100 km (consum omologat conform reglementărilor în vigoare). Aceste motoare oferă un cuplu generos încă de la turații joase, ceea ce asigură un demaraj eficient și accelerații puternice chiar și atunci când vehiculul este complet încărcat.

Noul Renault Twingo, cu tracțiune spate

Marca Renault, care începând din 1998 este lider european în domeniul vehiculelor utilitare uşoare, dispune de trei uzine în Franţa care asamblează toate modelele din gamă: Kangoo la uzina MCA din orașul Maubeuge, Master  la uzina SOVAB din Batilly și, de acum, noul Trafic la uzina din Sandouville.



PUBLICITATE

ABONAMENTE

NEWSLETTER





CATALOGUL AMS

AUTODNA

EVENIMENTE

PUBLICITATE