Uncategorized

Renault Mégane facelift, lansat în România

Cu prețuri mai mici cu până la 400 de euro și o ofertă comercială simplificată, Renault Mégane facelift a debutat pe piața din România. Cea de-a doua noutate a evenimentului o constituie lansarea proiectului Renault Store.

Lumini UV - incaperea se transforma

Gama Mégane se aliniază la noua imagine de marcă Renault. Astfel, toate versiunile de caroserie – berlină, coupé şi break – beneficiază de un nou design al părții frontale – bară de protecţie, calandru și capotă –, care integrează acum sigla Renault supradimensionată pe o suprafață neagră lucioasă. Mai mult, noul aspect inedit al proiectoarelor de zi îi conferă un plus de dinamism. La interior, regăsim ușoare actualizări de ordin ergonomic la comenzile sistemului audio, o interfață multimedia R-Link îmbunătățită și adoptarea câtorva elemente cromate, pentru a contura o imagine mai pretențioasă. Per total, diferențele nu sunt prea mari, dar au un efect pozitiv asupra mașinii.

Noul Renault Twingo, cu tracțiune spate

În schimb, mai multe noutăți regăsim în oferta comercială și la partea tehnică. Numărul versiunilor de echipare a scăzut la patru, cu un nivel de bază destinat persoanelor juridice, dar care se potrivește bine și celor fizice. Regăsit sub denumirea Pro, acesta vine cu toate dotările strict necesare unei mașini moderne, de la ESP, șase airbaguri și aer condiționat până la radio-CD cu bluetooth și USB sau computer de bord, prețurile pornind de la 14.100 de euro pentru motorizarea alimentată cu benzină 1.6 16V (110 CP). Pe frontul diesel, remarcăm însă și câteva actualizări de ordin tehnic. Astfel, celebrul motor 1.5 dCi a ajuns la cotele 95 CP (+5 CP) și 240 Nm (+40 Nm), fiind creditat cu un consum de combustibil mixt de doar 4,6 l/100 km. De asemenea, acesta vine în compania unei transmisii manuale noi, cu șase trepte.

Mai sus în gamă, versiunea Expression propune în echiparea standard banchetă fracţionabilă 60/40%, geamuri electrice spate, proiectoare de ceaţă, cruise-control cu limitator de viteză şi volan îmbrăcat în piele, toate acestea pentru un preț mai mare cu 1000 de euro.

Renault 1.6 dCi Energy ajunge la 160 CP

Versiunea Dynamique costă cu 900 de euro mai mult decât Expression și vine cu dotări ceva mai pretențioase, precum: climatizare pe două zone, lumini de zi cu leduri, card de acces și sistem audio Arkamis.

În echiparea de top, GT Line, Mégane are un design ușor diferit, ceva mai sportiv, și este echipat și cu tren de rulare sport, jante de aluminiu de 17 inchi, sistem auto stop&start, EMS (Energy Smart management) și scaune sport. Prețurile acestei versiuni pleacă de la 19.200 de euro pentru motorizarea 1.2 TCe de 130 CP și ajung până la 21.500 de euro în cazul motorizării Energy 1.6 dCi 130 CP.

Ionuţ Gheorghe, director de marketing Dacia și Renault

Cea de a doua mare noutate anunţată în cadrul evenimentului Renault a fost şi lansarea proiectului Renault Store.

”Renault Store reprezintă un nou concept de showroom ce depăşeşte limitele unui simplu spațiu de vânzare a mașinilor. Renault Store se identifică ca o soluție modernă şi eficienţa, care pune în valoare noua gamă Renault şi totodată răspunde nevoilor şi cerinţelor clienţilor noştri”, a afirmat Thomas Dubruel, Director General Renault Commercial Roumanie.

Thomas Dubruel - Director General Renault Commercial Roumanie
Thomas Dubruel – Director General Renault Commercial Roumanie

Conceptul Renault Store propune o abordare personalizată şi un parcurs intuitiv al clientului. Introducerea în universul Renault se realizează încă de la intrarea în showroom, prin prezentarea echipelor de vânzări. Pe masură ce avansează, clienţii au contact direct cu modelele din gama Renault, expuse în cadrul unor zone tematice definitorii (Pasiune, Vehicule Electrice, Pro+) şi valorizate de un decor şi un mobilier modern.

Renault Kangoo Z.E., în flota Deutsche Post DHL

Barul de marca cu acces nelimitat la reţeaua Wi-Fi este dotat cu tablete Ipad şi completează eficient oferta comerciala, prin facilitarea accesului la infomaţii despre produse. În plus, clientul îşi poate defini vehiculul accesând configuratorul 3D, conectat la platforma online My Renault. Acesta îi va oferi o imagine fidelă, în timp real, asupra tuturor modificarilor şi opţiunilor aduse modelului, atât la interior, cât şi la exterior.

Renault Trafic, o nouă generație

Listă de prețuri pentru Renault Mégane facelift

Model

Preț, cu TVA

Versiuni alimentate cu benzină

 

Pro 1.6 16V 110 CP

14 100

Expression 1.6 16V 110 CP

15 100

Dynamique 1.6 16V 115 CP CVT

17 750

GT Line 1.2 Tce 130 CP

19 200

GT Line 1.2 Tce 130 CP EDC

20 400

Versiuni diesel

 

Pro 1.5 dCi 95 CP

15 300

Expression 1.5 dCi 95 CP

16 300

Expression 1.5 dCi 110 CP

16 950

Dynamique 1.5 dCi 110 CP

17 850

Dynamique 1.5 dCi 110 CP EDC

19 050

GT Line 1.6 Energy 130 CP

21 500



PUBLICITATE

ABONAMENTE

NEWSLETTER





CATALOGUL AMS

AUTODNA

EVENIMENTE

PUBLICITATE