Noutăți

PSA mizează pe diferențierea mărcilor Peugeot și Citroën

Grupul francez PSA are în plan să diferențieze mărcile Peugeot și Citroën în încercarea de a ieși din situația dificilă în care se află.PhilippeVarin-659x380

Conform planului dezvoltat de Philippe Varin (foto), CEO al PSA, Peugeot va primi de acum încolo cele mai bune și mai noi motorizări, precum și cele mai avansate sisteme, urmând ca Citroën să se concentreze pe mașini cu consum și costuri mici de întreținere, dar și pe extinerea gamei DS. Planul este susținut de către vicepreședintele Jean-Philippe Peugeot, reprezentant la familiei Peugeot care controlează grupul francez.

Greșelile lui Citroën

 

PSA a raportat pierderi în valoare de 576 de milioane de euro în 2012, pe fondul scăderii pieței auto europene, de care constructorul este dependent. Până în 2015, planul PSA este ca 50% din vehiculele sale să fie vândute în afara Europei. Grupul are în plan ca în 2014 să elimine pierderile, dar și să reducă forța de muncă din Franța cu 17% în următorii doi ani.




PUBLICITATE

ABONAMENTE

NEWSLETTER





CATALOGUL AMS

EVENIMENTE

PUBLICITATE