Magazin

(P) Kultho, 12 ani de lux și experiență în România

Magazinele KULTHO au prezentat în cadrul unui eveniment aniversar, colecțiile brandurilor de bijuterii și ceasuri atent alese de-a lungul a 12 ani de existență pe piață.

Creat de compania B&B Collection, lider pe piață românească în importul și comercializarea brandurilor de bijuterii și ceasuri încă din 1999, conceptul de magazin de lux KULTHO are drept valori expertiza și tradiția. Simbol al rafinamentului și eleganței, KULTHO creează în cele 18 magazine din București și țară, spațiul perfect pentru o incursiune în universul fascinant al bijuteriilor și ceasurilor.

Colecțiile de bijuterii, vedetele portofoliului KULTHO și ale evenimentului, au îmbinat perfect eleganța și rafinamentul în creații contemporane, bijuterii unice, cu o personalitate puternică și emoții ale frumosului: Chopard, Pomellato, Pasquale Bruni, Annamaria Cammilli, Roberto Coin, Marco Bicego, Messika, dinh van, Mikimoto, Baraka, Zancan sunt doar câteva branduri de renume internațional ce au încântat privirile invitaților la eveniment.

Pentru pasionații de orologerie, Kultho a pregătit o selecție de mărci elvețiene de prestigiu, cu piese speciale Longines, Baume et Mercier, Frederique Constant, Mido, Rado, Edox. Tributar tradiției și modului în care personalități feminine marcante ale istoriei au susținut arta frumosului prin purtarea unor bijuterii unice, KULTHO a dezvăluit cu ocazia evenimentului o bijuterie-talisman, dedicată României: o bijuterie metaforă, minimalistă, încărcată de simboluri, care vorbește despre valori și tradiții, despre autenticitate și identitate. Promotor al tradiției, dar inovator prin definiție, KULTHO rezonează cu spiritul generației tinere, alegând ca noi ambasadori pe Alice Peneaca și Toto Dumitrescu.

Taguri

PUBLICITATE

ABONAMENTE

PUBLICITATE

NEWSLETTER



CATALOGUL AMS

AUTODNA

EVENIMENTE

PUBLICITATE