Noutăți

Nu vă puneți cu noile Aston Martin Rapide AMR, Volvo S60 Polestar Engineered și Ford Hybrid Police Interceptor

Britanicii de la Aston Martin au decis să dezlănțuie expertiza diviziei AMR asupra unei noi serii limitate a sedan-ului Rapide, în timp ce Volvo și Ford au modalități destul de inedite de a ne incita cu privire la sosirea unor noi generații de modele.

Noul Aston Martin Rapide AMR este singurul dintre cele trei pe care îl putem admira în toată gloria – versiunea în ediție limitată dezvoltată de divizia motorsport AMR pentru Rapide fiind oferită în doar 210 exemplare în toată lumea. Pentru sedan-ul perfect în viziunea AMR, Rapide are parte de clasicul său V12 aspirat natural, însă puterea a crescut de la 552 CP și 630 Nm pentru Rapide S la 580 CP și 630 Nm pentru Rapide AMR, având inclusiv parte de o mulțime de noi elemente realizate din fibră de carbon. Toate modificările (mai sunt incluse și suspensii adaptive pe trei nivele, frâne carbo-ceramice, patru evacuări în spate, etc.) duc la performanțe extreme – 4,2 secunde până la pragul anglo-saxon de 60 mph (96 km/h) și o viteză maximă de 330 km/h.


Tot despre performanță este vorba și la Volvo – suedezii anunțând apariția modelului S60 „Polestar Engineered”. Singura problemă este că noi de fapt nu am văzut încă noua generație a sedan-ului S60 – ci doar SUV-urile XC60 și modelul de familie V60. Nici o grijă, deoarece peste cam o săptămână noua generație a sedan-ului S60 va fi prezentată la fabrica companiei din Charleston, South Carolina – singura sa locație de producție și primul automobil construit în SUA. Ceea ce știm deja este că versiunea de top, T8 Twin Engine, va avea parte de o versiune mai „hardcore”, în specificație Polestar Engineered, poziționată deasupra modelelor R Design și oferită inclusiv pe mai sus menționatele XC60 și V60 de anul viitor.


Față de T8 standard (400 CP și 640 Nm), Volvo S60 Twin Engine Polestar Engineered va oferi 415 CP și 670 Nm în specificația pentru SUA, sosind la pachet inclusiv cu multe alte modificări. Astfel, în meniu vor fi îmbunătățiri software pentru eficiență și confortul transmisiei, o suspensie modificată cu amortizoare Öhlins și elemente de la Polestar 1 dar și noi jante de aliaj și frâne dezvoltate special de Brembo.


Rămânem în America deoarece Ford a prezentat primele imagini cu cel mai nou model eco al său – nu este însă unul destinat publicului larg, așa cum o demonstrează și denumirea: Hybrid Police Interceptor Utility.Pregătit pentru forțele de ordine, noul model SUV este mai puternic și mai eficient decât înainte – Ovalul Albastru nu a intrat încă în detalii – și mai ales este bazat pe noua generație a modelului Explorer. Dacă Police Interceptor Utility Hybrid devine deja disponibil din vară, pentru SUV-ul destinat publicului larg mai este un pic de așteptat, acesta fiind programat pentru producție abia în luna mai a anului viitor.

PUBLICITATE

ABONAMENTE

PUBLICITATE

NEWSLETTER



CATALOGUL AMS

AUTODNA

EVENIMENTE

PUBLICITATE