Știri

Noul Mokka X în showroom-urile din România

Deși am publicat deja un amplu test cu noul Mokka X, vă mai reținem atenția asupra acestui model, cu ocazia prezentării micului SUV german în showroom-urile Opel din România.

© Mihnea Ratte

Noul Mokka pe scurt:

  • Noul Mokka X a avut premiera mondială la Salonul Auto de la Geneva (3 – 16 martie 2016)
  • Segment: segmentul B de autovehicule SUV
  • Variante: SUV cu cinci uşi
  • Succes: predecesorul Opel MOKKA X, modelul Opel Mokka, a fost popular printre clienți încă de la lansarea sa în 2012, până în prezent fiind comandate peste 600.000 de autovehicule.
  • © Mihnea RattePoziţionare: SUV sub-compact cu tracțiune integrală inteligentă și gamă de motorizări pe măsura designului exterior îndrăzneț și aventuros. Unul dintre cele mai bine conectate autovehicule din segmentul său datorită Opel OnStar și celei mai recente generații de sisteme de infotainment IntelliLink, ce include integrarea smartphone-ului. Disponibil cu funcții inovatoare precum sistemul de iluminare frontală adaptivă cu LED-uri, dotări de confort precum scaunele ergonomice cu certificare AGR și dotări de siguranță precum revoluționara cameră video frontală Opel Eye.
  • Dimensiuni în milimetri:275 / 2.038 / 1.658 (lungime / lăţime cu oglinzi exterioare / înălţime).
  • Public ţintă: persoane singure, cupluri, persoane în ascensiune socială, șoferi de toate vârstele.

© Mihnea Ratte

  • Motoare şi transmisii:
    • Cu puteri de la 81 kW/110 cp până la 112 kW/152 cp (consum de carburant în regim urban 9,9-4,4 l/100 km, extra-urban 6,3-3,6 l/100 km, mixt 7,6-3,9 l/100 km; emisii de CO2 în regim mixt 155-103 g/km .
    • Toate componentele motoarelor au fost proiectate având în vedere reducerea nivelului de zgomot şi vibraţii, pentru a asigura o rulare extrem de lină şi uniformă.
    • Portofoliu de motoare diesel de 1,6 litri cu puteri de la 81 kW/110 cp până la 100 kW/136 cp (consum de carburant în regim urban 6,0-4,4 l/100 km, extra-urban 4,4-3,6 l/100 km, mixt 5,0-3,9 l/100 km; emisii de CO2 în regim mixt 132-103 g/km și cuplu de până la 320 Nm.
    • Transmisie manuală cu cinci trepte de viteză pentru motoarele de bază pe benzină de 1,6 litri, transmisie manuală cu şase trepte de viteză pentru toate celelalte motoare; în plus, motor pe benzină cu supraalimentare de 1,4 litri cu putere de 103 kW/140 cp (consum de carburant în regim urban 8,4-8,2 l/100 km, extra-urban 5,4-5,1 l/100 km, mixt 6,5-6,2 l/100 km; emisii de CO2 în regim mixt 149-144 g/km și varianta diesel 1.6 CDTI de 100 kW/136 hp (consum de carburant în regim urban 6,0-5,9 l/100 km, extra-urban 4,4-4,3 l/100 km, mixt 5,0-4,9 l/100 km; emisii de CO2 în regim mixt 132-128 g/km.
    • Gamă de sisteme de propulsie extinsă prin adăugarea motorului turbo 1.4 ECOTEC cu injecție directă (112 kW/152 cp) cu transmisie automată cu șase trepte de viteză și tracțiune integrală (consum de carburant în regim urban 7,9-7,8 l/100 km, extra-urban 5,7-5,6 l/100 km, mixt 6,5-6,4 l/100 km; emisii de CO2 în regim mixt 150-148 g/km.

© Mihnea Ratte

Echipa AMS

Adaugă comentariu

Click aici pentru a comenta

PUBLICITATE

ABONAMENTE

PUBLICITATE

NEWSLETTER



AUTODNA

PUBLICITATE