Știri Video

(Video) Mercedes-Benz GLC Coupé, un facelift tehno – simbolic

(Video) Mercedes-Benz GLC Coupé, un facelift tehno - simbolic

Constructorul german a prezentat versiunea revizuită a SUV-ului compact GLC cu puțin timp în urmă, la Salonul Auto de la Geneva. Acum a sosit timpul pentru a-i oferi o serie de îmbunătățiri și fratelui GLC Coupé – axate în special pe categoria tehno, în detrimentul stilului.

Așa cum deja ne-a obișnuit și cu alte ocazii, în cazul facelift-ului de la jumătatea vieții stilul nu este primordial pentru Mercedes-Benz. Sigur, schimbări există – însă ele sunt de aparență, nu de substanță. Astfel, la fel precum fratele GLC – și GLC Coupé adoptă puține și subtile schimbări pentru designul exterior. În față avem grilă a radiatorului cu design „diamant” și o singură baghetă (GLC are două), precum și noi contururi pentru farurile LED High Performance, de acum standard. Spatele aduce ceva mai multe noutăți: difuzori integrat cu protecțiile din plastic negru, ieșiri angulare pentru sistemul de evacuare și stopuri redesenate. În plus, Mercedes utilizează din plin ornamentele cromate, pentru un plus de eleganță.



Diferențele față de predecesor sunt un pic mai vizibile la interior – care preia la indigo schimbările operate pe fratele GLC. De acum, și GLC Coupé câștigă tehno – puncte. Mercedes introduce un nou volan multifuncțional – oferit în două versiuni – și dotat cu control tactil. Evident, noul sistem de infotainment MBUX nu putea nici el să lipsească, oferind o combinație tehno cool între instrumentarul de bord digital de 12,3 inch și ecranul central de 7 sau 10,25 inch. De acum, sistemul de control cu buton rotativ a fost înlocuit cu un touchpad – însă, din fericire, aceasta nu este singura opțiune: șoferul poate opera diversele sisteme de la bord de la volan, via ecranul tactil central, prin comenzi vocale sau gesturi/mișcări – parte ale suitei MBUX Interior Assistant.



GLC Coupé va debuta și cu noi sisteme de asistență – „exit-warning function”, ”emergency-corridor function”, „tail-end-of-traffic-jam function”, „Trailer Manoeuvring Assist” sau Active Distance Assist DISTRONIC cu Active Steer Assist. Capitolul tehno nu se încheie aici, deoarece GLC Coupé primește la rândul său noua gamă de propulsoare diesel și pe benzină. GLC 200 și 300 oferă 197 și 258 CP, fiind asistate inclusiv de sistemul „mild hybrid” MHEV EQ Boost, care adaugă 10 kW și 150 Nm. Campioanele la eficiență rămân versiunile diesel: 163, 194 și 245 CP – iar consumurile variază între 5,2 și 5,8 litri (față de 7,1 – 7,4 l/100 km pentru modelele pe benzină). Toate versiunile au parte de sistemul de tracțiune integrală 4Matic standard.


BMW are un nou client pentru trenurile sale de rulare. La Geneva am aflat despre noul Morgan Plus Six că va utiliza același propulsor precum Toyota Supra, iar acum grupul bavarez adaugă pe lista colaborărilor sale și compania Ineos Automotive Ltd. Aceasta va primi motoare TwinPower Turbo pe benzină şi diesel, acestea fiind destinate noului proiect de vehicule off-road al Ineos. Contractul prevede livrarea a câteva zeci de mii de motoare – ambiții majore pentru Ineos Automotive, companie fondată abia în 2016 de către Grupul Ineos, un producător global de produse chimice, petrol şi gaze.

Aurel Niculescu

Adaugă comentariu

Click aici pentru a comenta

PUBLICITATE

ABONAMENTE

abonamente auto motos si sport

PUBLICITATE

NEWSLETTER



AUTODNA

PUBLICITATE