Noutăți

Mercedes V-Class, disponibil în România de la 37.018 euro

Noul MPV marca Mercedes-Benz, botezat V-Class odată cu lansarea acestei noi generații, propune dotări de siguranță și confort nemaiîntâlnite până acum în segmentul în care activează.

Fahrvorstellung Sylt 2014. Die neue Mercedes-Benz V-Klasse – V

Noul Mercedes V-Class poate fi comandat în prezent şi în România. Modelele disponibile sunt: V-Class 200 CDI, cu un preţ începând de la 37.018 euro, cu TVA, V-Class 220 CDI, cu un preţ de pornire de la 37.877 de euro, cu TVA, şi V-Class 250 CDI, având un preţ începând de la 41.961 de euro, cu TVA. La lansarea pe piaţă, programată la finalul lunii iunie a acestui an, noul V-Class va fi disponibil doar ca model cu ampatament lung (3200 mm), lungimea caroseriei fiind de 5140 mm. Modelul compact şi cel extra-lung vor fi disponibile ulterior.

Prin intermediul noului V-Class, Mercedes-Benz își propune să redefinească conceptul de autovehicul multifuncţional. Noua generație ridică standardele segmentului său datorită designului și sistemelor de siguranță și confort prezente în premieră la bord. V-Class oferă spaţiu interior pentru până la opt persoane și o variabilitate foarte bună a interiorului, aceste calități fiind completate de un design atractiv, confort, eficienţă și siguranţă.

Mercedes dezvăluie interiorul lui AMG GT

Un total de 11 sisteme inovatoare de asistenţă pentru șofer asigură un nivel remarcabil de confort la conducere și siguranţă. Acestea folosesc un sistem modern de detecţie pe bază de radar, camere video și senzori cu ultrasunete, elemente care au fost lansate pe noile E- și S-Class, sub titulatura de „Mercedes-Benz Intelligent Drive“. Nivelul de dotare standard include sistemul Crosswind Assist, care stabilizează mașina atunci când aceasta devine sensibilă la vânt lateral, precum şi sistemul Attention Assist, care poate detecta lipsa de atenţie a șoferului și oboseala acestuia și îi poate sugera să facă o pauză de odihnă. Un sistem special este disponibil opţional – Active Park Assist. Datorită lui, șoferul poate parca noul V-Class cu ușurinţa cu care ar executa manevrele respective într-o mașină compactă.

Fahrvorstellung Sylt 2014; Die neue Mercedes-Benz V-Klasse – V

Sistemul Pre-safe, folosit, de obicei, în automobilele Mercedes-Benz, este de acum disponibil pentru V-Class, pentru a spori și mai mult siguranţa pasagerilor. Atunci când este detectat pericolul producerii unui accident, sistemul activează măsuri care pregătesc centurile de siguranţă și airbagurile pentru a oferi cea mai bună protecţie în timpul unei coliziuni.

Mercedes S 63 AMG Coupé, performanța întâlnește eleganța

La lansarea pe piaţă, noul V-Class este prevăzut cu motorul diesel de 2,2 litri, în patru cilindri și cu supraalimentare cu sistem biturbo, care deja este un propulsor de succes pe restul gamei de automobile, de la A- și până la S-Class. Pentru noul V-Class, el a fost îmbunătăţit suplimentar și va fi disponibil în trei trepte de putere: în V 200 oferă 100 kW (136 CP) și un cuplu motor maxim de 330 Nm, iar în V 220 CDI are 120 kW (163 CP) și 380 Nm. Pentru fiecare indicativ în parte, motorul este cu 20 Nm mai puternic decât în trecut, dar consumul este mai mic cu aproximativ 2 l/100 km. Cu un consum mediu de doar 5,7 l/100 km parcurși și emisii de CO2 de doar 149 g/km, V 220 CDI este un lider de eficienţă în segmentul său.

Vârful de gamă, botezat V 250 BlueTEC, are o putere maximă de 140 kW (190 CP) și un cuplu motor maxim de 440 Nm, ceea ce îi conferă forţă la fel de mare și agilitate comparabile cu ale predecesorului diesel V6 de 3 litri cilindree. În fazele de accelerare, motorul oferă un plus de 10 kW și 40 Nm (over-torque). Prin urmare, V 250 BlueTEC dezvoltă maximum 150 kW și 480 Nm. Acesta accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 9.1 secunde.

Fahrvorstellung Sylt 2014; Die neue Mercedes-Benz V-Klasse – V

Consumul de carburant este, de asemenea, semnificativ mai mic decât la fostul model: la un consum mediu de doar 6 l/100 km, motorul diesel biturbo consumă cu 28% mai puţin decât fostul propulsor V6 cu date de putere similare. Datorită tehnologiei BlueTEC, modelul de top al lui V-Class este primul automobil din segment care împlinește standardele Euro 6. V 250 BlueTEC este echipat standard cu transmisia automată 7G-Tronic Plus cu selector electric amplasat pe coloana volanului – Direct Select și padele Direct Select pe volan, pentru schimbarea manuală a treptelor. Transmisia automată este disponibilă opţional pentru modelele V 200 CDI și V 220 CDI.

Alte caracteristici inovatoare în această categorie de autovehicule sunt suspensia Agility Control cu reglare a sistemului de amortizare în funcţie de condițiile de drum și ultima generaţie de Adaptive ESP, ce oferă multe funcții de asistență pentru siguranța condusului. Cu un CX de 0,31, V-Class este cel mai aerodinamic autovehicul din segmentul său.

Mercedes-Benz România susţine sportul românesc

La fel ca orice autovehicul Mercedes-Benz lansat pe piaţă, noul V-Class va fi disponibil la începutul comercializării în versiune specială Edition 1. Aceasta este echipată cu motorizarea de 140 kW (190 CP), cu transmisia automată 7G-Tronic Plus și fie cu o suspensie sport, fie cu opţiunea de suspensie Agility Control, cu amortizoare controlate electronic. Mai mult, în dotarea standard sunt oferite: jante din aliaj ușor cu diametrul de 19 inchi și design cu cinci spiţe duble, geamuri laterale și lunetă închise la culoare, tapiţerie din piele nappa în culoare maro, bord cu aspect de piele și cusătură contrastantă și inserţie de lemn antracit închis cu aspect de abanos. V-Class 250 CDI Edition 1 are un preţ începând de la 68.669 de euro, cu TVA.



PUBLICITATE

ABONAMENTE

NEWSLETTER





CATALOGUL AMS

EVENIMENTE

PUBLICITATE