Magazin Știri Video

(Video) M8 în MotoGP sau Tank X & Scala de urgență?

M8 în MotoGP sau Tank X & Scala de urgență

Astăzi avem noutăți diverse, rapide și gata de orice. Grupul BMW și-a trimis noul M8 pentru a presta muncă „de birou” în MotoGP, în timp ce marca soră Mini continuă celebrarea celor 60 de ani de existență cu exemplarul 10 milioane. Dacă aveți vreo urgență, Skoda are pregătită o Scala, în timp ce Rezvani va trimite noul Tank X.

Rezvani Automotive Designs este unul din acele startup-uri care numai în America ar putea avea succes – deoarece întruchipează la perfecție „visul american”, varianta auto. Cu două modele (și versiunile lor) – Beast (Beast X, Beast Alpha), construit pe baza supercar-ului Ariel Atom și Tank (cu noul Tank X 2020) bazat pe legendarul Jeep Wrangler. Astăzi vom discuta despre cel din urmă, versiunea pentru 2020 a noului Tank X trecând – la fel ca vehiculul donator – la o nouă generație. Astfel, Tank X nu mai este bazat pe arhitectura Wrangler JK, precum modelul Tank din 2017 – ci pe noua platformă Wrangler JL. Acesta schimbări nu sunt vizibile, însă. Și nici nu se putea altfel, cu Tank pornind de la $155.000, varianta Tank Military Edition de la $295.000 și varianta de vârf Tank X de la $349.000.

M8 în MotoGP sau Tank X & Scala de urgență

O adevărată bijuterie a coroanei, Tank X nu este doar un supercar pentru off-road, ci în versiunea revizuită Rezvani îl consideră cel mai „puternic SUV din lume, aflat în producția de serie.” Aceasta deoarece sub capotă nu se află vreun propulsor de Jeep, ci faimosul V8 supercharged, de 6,2 litri, de pe Dodge Demon. Iar cei 707 CP sunt acum nu mai puțin de 1000 CP, cuplul maxim urcând și el la valoarea de 1180 Nm. Designul a fost și el modificat, cea mai evidentă schimbare fiind legată de introducerea portierelor spate „clasice”, cu mâner și deschidere normală.

Cu numeroasele opțiuni din catalogul Rezvani, să treci de pragul celor „400k” devine floare la ureche, însă noi recomandăm cu adevărat un singur opțional: un mizilic de 2500 de dolari pentru protecția împotriva pulsurilor electromagnetice (EMP)… Astfel, nu veți avea probleme să fugiți (foarte repede și pe orice tip de teren – Tank X pare perfect pentru pasionații de „survivalism”) din calea oricărei explozii nucleare!

Skoda oferă o nouă versiune dedicată serviciilor de urgență din Marea Britanie, de această dată bazată pe noua compactă Scala. Și pentru că serviciile nu au nevoie de propriile urgențe, Scala este dotată cu toate sistemele de siguranță și asistență disponibile în catalogul de model. Plus cele necesare pentru operațiunile speciale – lumini de semnalizare LED pe plafon, în grila radiatorului, parbriz și lunetă sau chiar numărul de înmatriculare. Nu a fost uitată nici sirena, capabilă să emită trei tipuri de tonuri, la 100 de amperi. Mai mult, Skoda oferă asistență completă, de la conversie la cumpărare și planuri de acoperire, service, mentenanță și reparații.

Marca britanică Mini, aflată în an aniversar în 2019, continuă să celebreze cele șase decade de existență ale legendarului automobil în noi și noi moduri. Spre exemplu, uzina din Oxford, responsabilă cu producția încă de pe vremea originalului din 1959, proiectat de Sir Alec Issigonis, a construit de curând exemplarul cu numărul… 10 milioane. O adevărată piatră de hotar pentru orice model din lumea auto, însă una care nu pare atât de surprinzătoare pentru Mini, dacă ținem cont de popularitatea continuă a modelelor sale.

M8 în MotoGP sau Tank X & Scala de urgență

Automobilul aniversar a fost un model Mini 60 Years Anniversary Edition – produs pe 24 iulie 2019 la uzina companiei din Oxford. Acesta s-a alăturat celor 60 de proprietari cu 60 de mașini, câte una din fiecare an de producție, reunite de Mini la Oxford pentru a pleca împreună la „International Mini Meeting de la Bristol”, festivalul anual al fanilor de pretutindeni ai mărcii. Coloana a fost condusă de 621 AOK – primul Mini produs vreodată – și încheiată de Mini-ul cu numărul 10 milioane.

MotoGP este, pentru lumea rider-ilor pe două roți, ceea ce este Formula 1 pentru fanii automobilismului. Adică punctul culminant al disciplinelor ce implică cursele… Iar BMW, companie care construiește modele pe două și patru roți, a simțit că are ceva de spus în lumea MotoGP. Mai exact, a pus accentul pe siguranță, fiind partenerul oficial pentru „Safety Car” de fix două decade. Moment perfect pentru a prezenta cel mai nou vârf de gamă – noul M8.

Și nu oricum, ci drept BMW M8 MotoGP Safety Car – liderul întregi flote de automobile de asistență din MotoGP. Conform președintelui BMW M – Markus Flasch – noul M8, în versiunea Competition, a fost alegerea ideală – M8 fiind dezvoltat concomitent cu versiunea sa dedicată curselor de anduranță, M8 GTE. Iar „bestia” V8 de 625 CP îi permite să țină pasul cu „rachetele” pe două roți din circuitul MotoGP, tracțiunea integrală ajutând coupé-ul să atingă 100 km/h în doar 3,2 secunde.

Tag-uri

Aurel Niculescu

Adaugă comentariu

Click aici pentru a comenta

PUBLICITATE

ABONAMENTE

abonamente auto motos si sport

PUBLICITATE

NEWSLETTER



AUTODNA

PUBLICITATE