Știri

Lux în stil american sau European: Porsche Exclusive Manufaktur vs. Chevrolet Tahoe Custom Midnight Edition

Doar un ocean ne desparte, însă de multe ori diferențele sunt cu mult mai „adânci” – chiar și atunci când vine vorba despre automobile.

Spre exemplu, Porsche Exclusive Manufaktur, unitatea specială a constructorului german care se ocupă de satisfacerea dorințelor clienților – chiar și cele mai ciudate, cum ar fi un 356 acoperit cu… blană – vede luxul în tușe de „Crayon”. În schimb, americanii sunt ceva mai practic – în locul unui Panamera Turbo ne propun un Chevrolet Tahoe Custom Midight Edition.


Divizia „bespoke” a celor de la Porsche este una dintre cele mai „bătrâne” în branșă, fiind ocupată cu modificarea modelelor casei din Stuttgart încă de când originalul 356 se afla în producția de serie. Formată oficial în 1986 și cunoscută acum drept Porsche Exclusive Manufaktur, unitatea face pe placul clienților pretențioși – iar asta înseamnă chiar și vopsirea unui Panamera Sport Turismo purpuriu pentru a se asorta cu ramele orificiilor de aerisire și, probabil, cu garderoba doamnei!


De această dată avem de-a face cu un Panamera Turbo „clasic”, vopsit în nuanța specială Crayon și dotat cu una dintre numeroasele opțiuni de jante din aliaj de 21 inch. Subtil și de efect, însă adevărata magie a avut loc la interior de fapt – decorul din lemn natur prezent pe portiere, pe partea pasagerului sau pe consola centrală contrastează cu pielea maro sau plafonul îmbrăcat în Alcantara de culoarea antracitului.


În schimb, Chevy Tahoe Custom Midnight este deopotrivă stealth și practic. Astfel, în continuarea seriei de succes, Chevrolet a adăugat în „grila de programe” și versiunea Tahoe Custom. Nu prea ai parte de un astfel de automobil în Europa – nu prea ar avea loc pe șosea – deoarece chiar și în această versiune SUV-ul full size rămâne de-a dreptul „cavernos”, mai ales că acum cel de-al treilea rând de scaune a fost eliminat pentru a face loc mai multor bagaje. Elementele întunecate prezente peste tot pe caroserie – chiar și jantele de 18 inch (echipate totuși cu pneuri off-road) – fac casă bună cu „gaura neagră” de sub capotă, un V8 de 5,3 litri și 355 CP…

PUBLICITATE

ABONAMENTE

abonamente auto motos si sport

PUBLICITATE

NEWSLETTER



AUTODNA

PUBLICITATE