Noutăți Video

Land Rover lansează noul Range Rover pentru 2018, dar și versiunea P400e

Aparent poți perfecționa perfecțiunea – cel puțin în cazul unuia dintre cele mai cunoscute SUV-uri de lux, care a sosit pentru anul 2018 cu binemeritate îmbunătățiri și noua versiune P400e, împrumutată de la fratele mai dinamic Range Rover Sport.

Clasicul Range Rover străbate cărările și șoselele lumii din 1970 încoace, dar cea de-a patra generație nu mai are mai nimic de-a face cu originalul, unul dintre modelele ce au pus bazele ideii că off-roader-ele nu trebuie considerate doar un simplu „workhorse”, ci mașinării demne de orice Lord Britanic ce se află în drum spre Palatul Buckingham pentru ceaiul de la ora 5. Fără nici o ironie ascunsă, Range Rover are parte de un update foarte subtil la nivel de design, dublat de schimbări mai importante la interior și capitolul tehnologii, un plus de putere pentru versiunea de vârf SV Autobiography Dynamic ce acum dezvoltă 557 CP din propulsorul supercharged V8 de 5 litri, dar și de noua versiune plug in hibrid P400e, ce va fi disponibilă însă de anul viitor, nu înainte de sfârșitul anului precum restul gamei.



Land Rover, ca multe alte branduri concurente, a ales ca Range Rover să aibă parte de schimbări stilistice exterioare extrem de subtile – o grilă modificată, faruri LED noi, un parașoc față nou cu elemente aerodinamice modificate, scheme de design noi pentru lateral (Satin Body-Colored / Atlas Accent / Narvik Black și Shadow Atlas în noile pachete de stil pentru exterior), și o bară spate revizuită cu eșapamentul integrat. De asemenea, mai sunt disponibile șase noi versiuni de jante de aliaj, precum și două noi nuanțe pentru caroserie.



La interior schimbările sunt în schimb mai profunde – Land Rover oferă noi scaune față (ajustabile pe 24 direcții) ce pot fi controlate de pe noile panouri ale portierelor unde au fost mutate butoanele fizice, dar oferind și posibilitatea ajustării lor (împreună cu funcțiile de răcire/încălzire și masaj) prin intermediul unei noi aplicații smartphone. Șoferul va avea parte de un nou head-up display, dar mai ales de un nou display digital de 12 inch pentru instrumentarul de bord, precum și de Range Rover Activity key dacă vor să scape de cheia tradițională. Cei preocupați de servici sau de a fi conectați mereu cu cei din jur au parte de tot ce își pot dori – 17 puncte de conexiune USB, HDMI, și prize de 12 volți, dar și 4G Wi-Fi hotspot sau o consolă spate electrică ce oferă acces la toate funcționalitățile vehiculului. Să nu uităm și de sistemul InControl Touch Pro Duo, cu două ecrane de 10 inch ce includ funcții de swipe de pe un ecran pe altul (Tony Stark, Land Rover se vrea partner Iron Man).



Noua versiune Range Rover P400e moștenește același sistem de propulsie deja prezentat pe Range Rover Sport P400e, cu un motor electric de 114 CP ce lucrează împreună cu cel de 2 litri turbo în patru cilindri din noua serie Ingenium, capabil de aproape 300 CP. Împreună furnizează nu mai puțin de 398 CP, suficient pentru a atinge baremul britanic de 60 mph – 96 km/h – în 6,4 secunde. Poate fi reîncărcat direct de la priză, desigur, după care va oferi o autonomie complet electrică de maxim 50 km.



PUBLICITATE

ABONAMENTE

NEWSLETTER





CATALOGUL AMS

AUTODNA

EVENIMENTE

PUBLICITATE