Noutăți

Lamborghini Urus, confirmat pentru 2017

Programat să intre în producție la uzina VW din Slovacia, alături de frații de concern VW Touareg, Porsche Cayenne și viitorul SUV Bentley, Lamborghini Ururs marchează reintrarea mărcii italiene în segmentul vehiculelor de teren.

Lamborghini Urus 0

 

Lamorghini Urus va avea la bază noua platformă tehnică MLB a grupului VW, cu motoare amplasate transversal și tracțiune integrală cu diferențial central de tip Torsen. Dezvoltată de Audi, această platformă tehnică va fi utilizată și în cazul modelelor A6 și A8, precum și a SUV-urilor Q5 și Q7. Totuși, SUV-ul Lamborghini se va diferenția de modelele omoloage ale celorlalte mărci din grupul VW prin folosirea cu generozitate a materialelor ușoare, precum aluminiul și CFRP-ul (plastic ranforsat cu fibră de carbon), și prin caracterul dinamic foarte sportiv al mașinii. În acest sens, italienii ar putea renunța chiar la tradiție prin utilizarea unor motoare supraalimentate. În privința transmisiei, se va merge pe mâna cutiilor de viteze cu dublu ambreiaj, iar suspensiile pneumatice vor permite atât setarea tăriei amortizoarelor, cât și reglarea gărzii la sol.

Audi plusează pe gama Q

Lamborghini nu se află la prima experiență în segmentul autovehiculelor de teren. Pe lângă tractoarele produse în anii de început ai activității (’50–’60), compania italiană și-a mai încercat norocul în segmentul vehiculelor 4×4 în anii ’90 cu modelul LM 002. Acesta nu a reușit însă să convingă ca vehicul militar și a fost scos din producție în 1993.

Momentan, Lamborghini comercializează anual sub 3000 de mașini, dar prognozele pentru Urus indică un volum de producție de 3000 de unități. Decizia exclusivistului constructor italian de a-și lărgi gama de modele cu Urus vine pe fondul creșterii continue a cererii de SUV-uri din China, Rusia și țările arabe.

LamborghiniUrus 2
Lamborghini Urus Concept


PUBLICITATE

ABONAMENTE

NEWSLETTER





CATALOGUL AMS

AUTODNA

EVENIMENTE

PUBLICITATE