Geneva 2014 Noutăți

Lamborghini Huracan, succesorul lui Gallardo

Lamborghini Huracan este numele succesorului modelului Gallardo. Italienii au ales până la urmă acest nume în detrimentul lui Cabrera.

Lamborghini Huracan_6
Lamborghini Huracan

Lamborghini Huracan a fost prezentat în mod oficial de către marca italiană. Lansarea propriu-zisă a mașinii va fi la Salonul auto de la Geneva, din primăvara lui 2014. Până atunci, clienții mărcii vor putea să conducă noul model în cadrul unor evenimente speciale ce vor avea loc în luna ianuarie 2014.

Imagini-spion cu urmașul lui Gallardo

Dacă inițial informațiile noastre dădeau ca sigură denumirea de Cabrera, pentru urmașul lui Gallardo, cei de la Lamborghini au ales până la urmă numele de Huracan. Acesta i-a aparținut unui taur al Contelui de la Patilla. Taurul a intrat în arenă în august 1879, în orașul spaniol Alicante, și a dat dovadă de curaj și un puternic simț al atacului.

Motorizarea și performanțele lui Lamborghini Huracan

Sub capota acestui baby Lambo se găsește un motor V10 aspirat, preluat și îmbunătățit de la Gallardo. Unitatea de 5,2 l furnizează acum 610 CP la 8250 rpm și 560 Nm la 6500 rpm. Pe lângă aceste cifre, impresionant este și faptul că motorul respectă normele Euro 6. În premieră pentru un model al mărcii italiene, Lamborghini Huracan transmitea puterea celor patru roți prin intermediul unei cutii automate cu dublu ambreiaj. Aceasta are șase trepte și poartă denumirea de Lamborghini Doppia Frizione.

Primele imagini cu Lamborghini Veneno Roadster

Performanțele lui Huracan sunt pe măsura motorizării. Mașina atinge 100 de km/h în doar 3.2 s. Huracan are o masă la gol de 1422 kg și atinge 200 km/h în 9.9 s, iar viteza maximă ce poate fi atinsă este de 325 km/h. Consumul de carburant anunțat de constructor se ridică la 12, 5 l/100 km, iar emisiile de CO2 se ridică la 290 g/km.

Lamborghini Huracan va avea în dotarea standard frâne ceramice. Opțional pot fi comandate amortizoare adaptive și un sistem de direcție variabil în funcție de viteză. Supercarul italian are trei moduri de rulare denumite sugestiv Strada, Sport și Corsa, ce modifică modul în care funcțioează direcția, suspensiile și este furnizată puterea.



PUBLICITATE

ABONAMENTE

NEWSLETTER





CATALOGUL AMS

EVENIMENTE

PUBLICITATE