Revista AMS

Îți mulțumim că citești revista AUTO MOTOR ȘI SPORT – lider al categoriei auto-moto

Tiraje în creștere pentru Burda România!

Conform celor mai recente cifre de vânzari publicate de BRAT, Burda România își consolidează poziția de lider al pieței autohtone de reviste cu o cotă de piața de 33%.

Cu un portofoliu amplu, Burda România a înregistrat creșteri semnificative în majoritatea categoriilor: lifestyle feminin (Marie Claire crește cu 53% (vs Q2) și cu 34% față de Q3/2015;Cosmopolitan crește cu 20% (vs Q2); Harper’s Bazaar crește cu 2%, versus Q3/2015, Ioana crește cu 8% față de Q2,Femeia crește cu 11% (vs Q2), lifestyle masculin (Men’s Health crește cu 16% (vs Q2) și cu 13% fața de Q3/2015) auto moto ( Auto Motor și Sport crește cu 7% (vs Q2) și devine liderul segmentului), travel (National Geographic Traveler crește cu 21% (vs Q2); National Geographic crește cu 12% față de Q2, home&deco (Casa și grădina crește cu 9% (vs Q2).

                În plus, în 2016 Burda România și-a mărit portofoiul cu două noi titluri în categoria sănătate, abcDiabet și abcCardio care au reușit încă de la lansare să răspundă perfect așteptărilor cititorilor.

Echipa AMS

Adaugă comentariu

Click aici pentru a comenta

PUBLICITATE

ABONAMENTE

PUBLICITATE

NEWSLETTER



AUTODNA

PUBLICITATE