Reportaje Revista AMS

„Fuoriserie” în stil elegant-tentant italian

„Fuoriserie” în stil elegant-tentant italian

Poveștile despre „mântuire” din industria auto sunt unul dintre cele mai interesante aspecte ale sale – însă acestea devin cu atât mai dulci atunci când „personajul principal” este o companie mică.

Nu de alta, dar în virtutea capabilităților și resurselor limitate, acestea sunt în general de la bun început cu spatele la zid, deci reușita lor este cu atât mai spectaculoasă.

Iar dintre companiile mici, una dintre cele mai exotice specii este cea a producătorilor tip „coachbuilder” – constructori-carosieri care oferă pasionaților (și mai ales clienților cu potențial financiar) modele inedite bazate pe structura unor automobile deja existente.

Nu trebuie să îi încurcăm cu producătorii exotici – mai mari sau mai mici, de la McLaren la Koenigsegg, care își creează singuri de la zero modelele. În timpul perioadei supranumite de specialiști și nu numai „Era de Aur” a automobilismului (anii de dinainte de Al Doilea Război Mondial, în general), orice vehicul de lux era produs și comercializat de marile mărci (Rolls-Royce, Delahaye, Bugatti, Cadillac, Isotta Fraschini, Duesenberg, etc.) strict sub formă de șasiu. 

Acest material poate fi citit integral în numărul de august al Auto Motor & Sport, disponibil la centrele de presă din toată țara. 

Aurel Niculescu

Adaugă comentariu

Click aici pentru a comenta

PUBLICITATE

ABONAMENTE

abonamente auto motos si sport

PUBLICITATE

NEWSLETTER



AUTODNA

PUBLICITATE