Teste

Eagle F1 Asymmetric 3, noua anvelopă de ultra-înaltă performanță de la Goodyear

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Goodyear a lansat noua sa anvelopă de vară Eagle F1 Asymmetric 3, vârful de gamă al familiei sale de anvelope de succes Eagle. Moul produs oferă performanțe mult mai bune la frânare, fiind o anvelopă cu rating UHP (ultra înaltă performanță)! Cu palmaresul de victorii în teste și de alegeri ca echipare originală al familiei Eagle, aceasta este oferta premium de la Goodyear pentru o performanță  excepțională la frânare, o manevrabilitate responsivă și control atât în condiții de carosabil umed cât și uscat.

Conform testelor realizate de TÜV SÜD Product Service GmbH în Sept – Oct 2015, Eagle F1 Asymmetric 3 asigură o distanță de frânare cu 2,6 metri mai scurtă (o performanță cu 9% mai bună) pe carosabil umed și o distanță de frânare cu 1,3 metri mai scurtă (o performanță cu 4% mai bună) pe carosabil uscat, comparativ cu performanța medie a celor mai recente trei profile de la principalii trei competitori de pe segmentul UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5).

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Segmentul anvelopelor de ultra înaltă performanță (UHP) este în expansiune, cu o rată estimată de creștere, din 2015 până în 2020, de peste 3%. Se așteaptă ca piața să crească în acest interval de timp cu peste 9 milioane de unități. Această creștere este determinată în primul rând de creșterea parcului auto pe segmentul vehiculelor de clasă C, D și E (clasă compactă, medie și mașini de lux) care sunt din ce în ce mai mult echipate cu anvelope UHP.

Pentru creșterea performanțelor anvelopei Eagle F1 Asymmetric 3, Goodyear a depus un efort semnificativ în vederea optimizării compușilor din care este realizată aceasta. Peste 36.000 de ore de proiectare au fost necesare pentru dezvoltarea acestei anvelope, timp în care au fost derulate peste 5.000 de teste – 1200 de teste pe drum și 3800 de teste pe piste specializate din cinci țări, acoperind un total de 330.000 de kilometri. O trăsătura cheie este tehnologia pentru frânare activă care sporește suprafața de contact și aderența în timpul frânării pe ud, ceea ce duce la distanțe de frânare mai scurte. În plus, noul compus al benzii de rulare special construit pentru mai multă aderență în timpul frânării și pentru o mai bună manevrabilitate, precum și adezivul din rășină optimizează și mai mult capacitatea de frânare și manevrabilitatea. Noua tehnologie a construcției reîntărite, alături de scăderea greutății, permit o mai mare precizie a direcției și o mai mare durabilitate, asigură o uzură mai redusă a benzii de rulare și cresc eficiența consumului de carburant.

 

PUBLICITATE

ABONAMENTE

abonamente auto motos si sport

PUBLICITATE

NEWSLETTER



AUTODNA

PUBLICITATE