Știri

Dunlop, anvelope cu spumă pentru reducerea zgomotului

Tehnologia Dunlop Noise Shield reduce zgomotul perceput în interiorul maşinii cu până la 4 dBA. Noile anvelope sunt utilizate de modele exclusiviste din gama Audi.

Noise Shield Technology_integration

Noua tehnologie Noise Shield reduce zgomotul din interiorul mașinii prin ameliorarea rezonanței cavității anvelopei (Tire Cavity Resonance – TCR). Zgomotul generat de aceasta este rezultatul vibrației aerului în timpul rulajului pe carosabil, provocând zgomot în interiorul vehiculului.

Mercedes-Benz CLA 45 AMG, „încălțat“ cu Dunlop

Noua tehnologie, prin stratul de spumă plasat în interiorul anvelopei, estompează în mod eficient rezonanța cavității anvelopei atunci când zgomotul atinge apogeul în interior, reducându-l până la 11 dBA, ceea ce generează o diminuare a zgomotului de până la 4 dB în mașină. Totodată, tehnologia contribuie în mod eficient la reducerea zgomotului în interiorul vehiculului indiferent de viteza acestuia. Companiei Dunlop i s-a solicitat această tehnologie de către Audi, pentru unele dintre modelele sale sport, cum ar fi RS6 și RS7, precum și pentru noul A8.

Nokian prezintă anvelopa cu ținte retractabile

Având în vedere că structura de spumă este foarte ușoară, grație formulei sale avansate, aceasta nu afectează performanțele anvelopei și nici capacitățile sale relative la viteză. Spuma este garantată pe toată durata de viață a anvelopei fără ca, în condiții normale de utilizare, să își piardă capacitatea de a reduce nivelul de zgomot.

PUBLICITATE

ABONAMENTE

PUBLICITATE

NEWSLETTER



AUTODNA

PUBLICITATE