Știri Video

(Video) DS și Corsa în Ro, Espace peste tot

DS și Corsa în Ro, Espace peste tot

Marca franceză premium DS Automobiles a devenit disponibilă oficial în Ro, având deschis și primul showroom autohton. Opel vine rapid pe piața autohtonă, Corsa fiind disponibilă pentru comenzi la un preț promoțional de bază de 11.304 €. Iar Renault lansează noul Espace în versiune facelift, urmând să devină disponibil pe piețele sale din primăvara lui 2020.

Noul showroom DS Automobiles poate fi găsit la concesionarul Eurial Invest Pantelimon și a fost conceput după formatul unui butic auto, unde toți clienții DS vor avea parte de beneficii exclusive, dedicate, prin programul „Only You”. „Ambiția noastră este de a face din DS marca auto preferată a celor ce apreciază rafinamentul, eleganța și confortul la superlativ” – a declarat în cadrul evenimentului de lansare a mărcii Andrei Iacob, CEO Trust Motors.

DS și Corsa în Ro, Espace peste tot

Momentan, marca franceză premium este reprezentată în România de SUV-urile DS 7 Crossback și DS 3  Crossback, urmând ca în viitorul apropiat acestea să devină disponibile și în versiune electrificată, E-Tense. În România, marca DS Automobiles este reprezentată oficial de Trust Motors, importatorul oficial Peugeot și Citroen.

DS și Corsa în Ro, Espace peste tot

A șasea generație Opel Corsa poate fi comandată și în România de la 12.560 euro, preț recomandat cu TVA inclus (în campania actuală se adaugă și un discount de 10%). Disponibil doar cu cinci uși, Corsa are o lungime de 4,06 metri și pentru început va fi vândut în variantele de echipare cu motoare termice, diesel și benzină, cu puteri cuprinse între 75 și 130 CP. Acestea vor fi disponibile în trei linii de echipare noi: Edition, Elegance și sportivul GS Line. De remarcat, varianta cea mai ușoară a noului Corsa cântărește doar 980 kg, cu 108 kg mai puțin decât modelul anterior.

Constructorul francez Renault a decis că este timpul pentru o subtilă reîmprospătare a cunoscutului MPV Espace, model care odată cu apariția celei de-a cincea generații în 2015 a decis să se reorienteze către zona crossover. Acesta face parte din linia de top a Renault, alături de Talisman și Koleos – model care a primit propriul facelift anul acesta. Și la Espace modificările estetice sunt mai mult decât subtile. Astfel, designerii au venit cu o nouă imagine frontală pentru varianta de vârf, Initiale Paris, cu o parte din spate ce include o semnătură luminoasă diferită pentru stopuri și mici schimbări la nivelul parașocului, sau alte opțiuni de jante.

Totuși, cea mai importantă noutate este una tehnologică – Espace devine primul Renault care poate fi echipat opțional cu faruri adaptive LED Matrix. Interiorul are parte de schimbări mai profunde: consola centrală „plutitoare” a fost regândită și include o zonă închisă cu spațiu pentru două suporturi de pahare și o pereche de porturi USB. Apoi, pe ecranul tactil cu format portret de 9,3 inch rulează de acum cea mai nouă versiuni a sistemului de infotainment – dotat cu interfața Easy Connect – și oferă acces la smartphone prin Apple CarPlay și Android Auto. Tot o premieră este reprezentată și de introducerea unui nou instrumentar de bord configurabil, complet digital, cu diagonala de 10,2 inch și interfață de navigație 3D. Cele mai multe tehnologii și echipamente noi merg către Initiale Paris, care acoperă peste 60% din vânzările modelului Espace.

Sub capotă, monovolumul-crossover are parte de trei opțiuni: 1.8 turbo pe benzină de 225 CP (același de pe Megane R.S. și Alpine A110), precum și două versiuni diesel – de 160 sau 200 CP. În plus, șasiul poate fi de acum echipat cu sistemul de direcție pe toate roțile 4Control, iar Espace primește și multe sisteme noi de asistență. Printre ele, un sistem semi-autonom Level 2 care funcționează între 0 și 160 km/h, cu funcție Stop & Go – dar și Advanced Park Assist, Rear Cross Traffic Alert, Active Emergency Braking, etc.  

Aurel Niculescu

Adaugă comentariu

Click aici pentru a comenta

PUBLICITATE

ABONAMENTE

abonamente auto motos si sport

PUBLICITATE

NEWSLETTER



AUTODNA

PUBLICITATE