Salonul Auto Los Angeles Știri Video

(Video) Clio de Ro, JCW GP de Mini

Clio de Ro, JCW GP de Mini

Mini a prezentat la Salonul Auto de la Los Angeles noul JCW GP. John Cooper Works GP, cel mai puternic model de serie al mărcii va fi oferit din martie 2020 într-o serie limitată la doar 3000 de unități. Renault aduce noul Clio în România, gata de luptă cu rivalul său Peugeot 208.

De altfel cei doi constructori francezi s-au programat aproape la minut cu introducerea celor două modele pe piața autohtonă. Fiecare pare să dispună de câte un atu – 208 este disponibil din primul moment inclusiv în varianta pur electrică e-208. În schimb, Renault lansează în România a cincea generație a modelului său de referință cu un preț de bază mai mic: 11.900€ (TVA inclus) pentru varianta Life SCe 65. Clio este disponibil în cu 4 niveluri de echipare: Life, Zen, Intens și R.S. Line. Gama de motorizări pe benzină și diesel acoperă o plajă largă – de la 65 la 130 CP.

Clio de Ro, JCW GP de Mini

JCW GP este noul etalon de performanță al mărcii britanice: John Cooper Works GP este cel mai rapid Mini de serie, fiind dotat cu deja clasicul propulsor în 4 cilindri al grupului BMW. Acesta dezvoltă – la fel ca pe JCW Clubman & Countryman, sau cel mai puternic BMW Seria 1 – 306 CP și 450 Nm, fiind superior versiunii precedente cu 75 CP. JCW GP are doar două locuri, în stil BTCC (British Touring Car Championship) și este bazat pe Mini-ul hatchback cu trei portiere. Performanțele sunt pe măsura unui model sportiv pur-sânge: sprint la 100 km/h în 5,2 secunde, viteză maximă: 265 km/h (nelimitată).

Clio de Ro, JCW GP de Mini

În plus, propulsorul are specificații dedicate condusului sportiv pe circuit: un concept dedicat pentru alimentarea cu ulei şi răcire, sistem de evacuare sport, diferenţial blocant mecanic față, transmisie sport Steptronic cu opt rapoarte, sistem de frânare sport și o structură mai rigidă a caroseriei şi a conexiunii dintre motor şi suspensie. Evident, JCW GP poate fi recunoscut de la distanță – are elemente distincte față/spate, un spoiler pe hayon cu contur de aripă dublă, capace din fibră de carbon pentru evazările aripilor, interior cu doar două locuri şi cockpit specific. În plus, pentru a fi sigur de exclusivitatea fiecărui exemplar, Mini dotează decorațiunile interioare de pe partea pasagerului cu un element de numerotare individual realizat prin intermediul imprimării 3D – pentru fiecare dintre cele 3000 de exemplare ale seriei limitate. 

Aurel Niculescu

Adaugă comentariu

Click aici pentru a comenta

PUBLICITATE

ABONAMENTE

abonamente auto motos si sport

PUBLICITATE

NEWSLETTER



AUTODNA

PUBLICITATE