Geneva 2014 Noutăți

Citroën C1, a doua generație

Rezultată în urma aceleiași colaborări dintre grupul francez PSA și Toyota, cea de-a doua generație Citroën C1 utilizează platformă tehnică a fraților Peugeot 108 și Toyota Aygo, dar vine cu un design mai îndrăzneț.

citroen_c1_2014_front
Citroën C

Programată să debuteze în scurt timp în cadrul Salonului auto de la Geneva, cea de-a doua generație Citroën C1 iese în evidență prin designul original, dominat în partea frontală de faruri supradimensionate și pline de personalitate, dar care pot isca anumite controverse în rândul publicului mai conservator. Privit din spate, C1 pare ceva mai conformist și trădează faptul că urmărește păstrarea costurilor de producție la un nivel cât mai redus, hayonul fiind confecționat în întregime din sticlă. De asemenea, tot ca la generația precedentă, geamurile de la ușile din spate sunt batante.

Ușor mai mare decât predecesorul său, măsurând 3,46 m lungime și 1,62 lățime, noul Citroën C1 se laudă cu un portbagaj de 196 de litri și aceeași manevrabilitate bună, raza de bracaj fiind de 4,8 m. Greutatea se situează în jurul valorii de 840 kg, ceea ce ar trebui să îi ofere un ușor avantaj în fața principalilor concurenți. La fel ca și în cazul fraților de platformă, sunt oferite trei versiuni de caroserie: cu trei sau cinci uși, precum și una cu plafon textil escamotabil, denumit „Airscape“. Clienții au la alegere opt culori pentru caroserie, iar cei care urmăresc o personalizare a mașinii ar trebui să aibă la dispoziție o serie întreagă de autocolante, pe lângă posibilitatea comandării montanților frontali într-o culoare contrastantă cu restul caroseriei.

Citroën C4 Cactus, un nou model crossover

Comunicatul oficial promite un interior tineresc, cu un design vesel și culori vii, care nu va omite dotările moderne de confort: climatizare automată, cameră video pentru marșarier și sistem multimedia cu ecran generos, care va integra inclusiv o parte din comenzile sistemelor de confort, precum și ample posibilități de conectare a dispozitivelor mobile.

Pentru început, oferta va include două motoare cu trei cilindri alimentate cu benzină: 1.0 de 68 CP și 1.2 de 82 CP. Cel mai economic motor va emite doar 88 g CO2/km, iar opțional va fi propusă o transmisie automată robotizată cu cinci trepte, ce poartă numele Efficient Tronic.

Startul vânzărilor este programat pentru a doua parte a anului, iar politica actuală de prețuri, care îl face pe Citroën C1 cel mai accesibil model din cadrul tripletei în care activează, s-ar putea menține și pe viitor.



PUBLICITATE

ABONAMENTE

NEWSLETTER





CATALOGUL AMS

EVENIMENTE

PUBLICITATE