Auto util

Ce preț pun românii pe cele mai recente tehnologii

cele mai recente tehnologii

Tehnologia pătrunde din ce în ce mai mult, cu fiecare evoluție a ei, în viața de zi cu zi a românilor. Smartphone-urile devin și mai performante decât cele de dinainte, în timp ce aplicațiile și soft-urile de internet folosesc un număr mare de informații pentru a ne îmbunătăți viața și a ne acoperi nevoile.

Aproape că pare imposibil să mai existe cineva care să nu folosească tehnologia sau să nu caute soluții în noutățile de IT pentru nevoile zilnice sau ocazionale. În timp ce unii români se limitează la ritualuri de căutare de informație prin metode clasice, alții caută soluții inclusiv pentru nevoi precum transportul independent prin oraș.

Cine folosește tehnologia și de ce

Potrivit unui studiu Eurostat, 70% dintre români au folosit internetul în 2017. Această cifră este chiar cea mai mică dintre procentajul utilizatorilor celorlalte țări membre UE. Circa 3% din populație face cumpărături online, iar 7% au extins utilizarea și pentru tranzacții bancare.

Totuși, potrivit unei statistici INS de la finalul anului trecut, 78,8% dintre români au folosit vreodată internetul. Trei sferturi dintre aceștia îl folosesc zilnic – cu 2,2% mai mult decât anul precedent. Cifrele din cele două studii nu pot să arate decât evoluția rapidă a tehnologiei și deschiderea oamenilor de a interacționa cu opțiunile pe care le oferă.

Bucureștenii reprezintă 93,6% dintre utilizatorii de internet. Acesta este și publicul care merge mai departe decât să vadă tehnologia ca pe un mijloc de comunicare și să caute soluții pentru nevoile, dorințele și interesele lor.

Ce vor românii de la tehnologie

Deschiși în interacțiunea cu brandurile, românii consideră realitatea augmentată – una dintre revelațiile recente ale tehnologiei – utilă pentru alegerea destinației de vacanță, a unei locuințe, mobilei, vizionarea locurilor de unde le vin produsele și chiar alegerea unei instituții medicale înainte de căutare.

În timp ce căutările prin aplicații și opțiuni vocale cresc, publicul care folosește constant tehnologia o caută și ca să îi răspundă la nevoi zilnice sau ocazionale și repetitive. Una dintre ele este cea de transport individual și independent.

De aceea, hoverboard-urile capătă din ce în ce mai multă popularitate. Reprezentanții MonkeyBoard spun că produsele lor au fost cumpărate, anul trecut, de tineri într-o proporție din ce în ce mai mare. Astfel, un produs care în 2017 a fost văzut ca o ”jucărie” tehnologică pentru copii capătă un alt sens și o altă formă – răspunde la o nevoie a adulților.

Pentru că există mai multe categorii de hoverboard-uri, interesul pentru ele crește proporțional cu achizițiile. Device-urile stabile, de tip hummer și cele cu roți cu diametru de 10 inch sunt preferate de către tineri, în fața celor rapide și ușoare, precum cele de 6,5 inch.

Industria hoverboard-urilor reprezintă un segment al tehnologiei care pătrunde în viața de zi cu zi a oamenilor, sub forma unor produse de transport. Acestea folosesc senzori care calculează constant greutatea cu ajutorul stabilității dinamice, conectare prin Bluetooth și opțiunea de a fi controlate din telecomandă.

Garanția calității este, de asemenea, importantă. De aceea, multe dintre hoverboard-urile pe care este posibil să le întâlniți pe stradă provin de la MonkeyBoard, unul dintre liderii producătorilor din domeniu. Compania are un portofoliu complet de produse – din toate categoriile menționate mai sus – și oferă și servicii post-achiziție de service și reparații.

Popularitatea hoverboard-urilor înseamnă încă un pas înainte pentru tehnologie și încă o nevoie a oamenilor acoperită. Iar acesta este unul dintre obiectivele de bază ale studiului și dezvoltării tehnologiei.

 

 

Sursă: Digital Metrics
Sursă foto: MonkeyBoard.ro

Alina Neamtu

Adaugă comentariu

Click aici pentru a comenta

PUBLICITATE

ABONAMENTE

abonamente auto motos si sport

PUBLICITATE

NEWSLETTER



AUTODNA

PUBLICITATE