Magazin Știri Video

(Video) 03 Cyan pe Nürburgring, Partner Alpin Camper la Düsseldorf

03 Cyan pe Nürburgring, Partner Alpin Camper la Düsseldorf

Trebuie să începem săptămâna cu un record, un pic de aventură și o colecție exclusivă – este încă vară. Așadar, să urmărim conceptul Lynk & Co 03 Cyan doborând nu unul, ci două recorduri pe Nürburgring. Și o putem face într-un vehicul de colecție precum Fux Orange Cullinan-ul de la The Quail. Sau din modelele de vacanță pe care Peugeot le va prezenta la Caravan Salon 2019, de la Düsseldorf.

Pasiunea doborârii recordurilor pe faimosul Nürburgring pare fără sfârșit – iar din asta profităm noi, pasionații. Doar ce am vorbit despre Renault Megane RS Trophy-R și ale sale recorduri de pe Nordschleife și de la Spa-Francorchamps – și iată că cel mai bun timp pentru un model cu tracțiune față a fost încă odată schimbat. De un model mai mult decât obscur – Lynk & Co 03 Cyan Concept, despre care am discutat acum luni bune și de care nu am mai auzit nimic de atunci. Nu doar atât, dar prototipul companiei chineze este de acum și deținătorul recordului pentru categoria vehiculelor cu patru portiere – anterior deținut de Jaguar XE SV Project 8…

03 Cyan pe Nürburgring, Partner Alpin Camper la Düsseldorf

Și despre Project 8 am discutat de curând, deoarece tocmai își îmbunătățise timpul. Deci, de acum, înapoi la planșa de proiectare. Lynk & Co 03 Cyan Concept le-a învins pe ambele, cu un timp de 7 minute și 20,1 secunde. Parcursul a fost efectuat pe traseul complet – de 20,8 km – în timp ce alți producători mai utilizează și configurația de 20,6 km a buclei nordice. Nu contează nuanțele, deoarece 03 Cyan Concept are timpul cel mai bun și în această variantă – 7 minute și 15,1 secunde. Totul la o viteză medie de nu mai puțin de 170,4 km/h și cu pilotul WTCR al echipei Lynk & Co Cyan Racing – Thed Björk.

03 Cyan pe Nürburgring, Partner Alpin Camper la Düsseldorf

Sau poate că detaliile sunt importante – cum ar fi faptul că avem de-a face cu un concept. Unul dotat cu un umil patru cilindri în linie de 2 litri. Care însă livrează 528 CP și 504 Nm, fiind dotat și cu transmisie secvențială cu șase rapoarte. Fix pentru a fi capabil de 0-100 km/h în 4,4 secunde, ajungând apoi la 200 km/h în fix 10 secunde și urcând până la 310 km/h. Compania promite, totuși, o serie limitată dedicată clienților VIP – în timp ce vehiculul de pe Nurburgring este unul legal și înmatriculat… în Suedia.

La The Quail, a Motorsports Gathering, cercurile înalte sunt mai înalte decât munții Himalaya – virtual, desigur, la nivelul conturilor din băncile elvețiene (și nu numai, probabil). Un exemplu concludent este personificat de colecționarul Michael Fux, un „patron” (așa își alintă constructorul clienții) al companiei Rolls-Royce. Unul suficient de important pentru a primi noul său Fux Orange Cullinan de la însuși Torsten Müller-Ötvös himself, CEO-ul Rolls-Royce Motor Cars. Nu de alta, dar Fux este la cel de-al 12-lea Rolls-Royce unicate comandat, dintre care 10 modele poartă și culori create special pentru el: Fux Fuxia Pearl (Phantom), Fux Fuxia (Dawn), Fux Blue Candy (Dawn), Fux Intense Jade Pearl (Phantom), Fux Aequus Green Jade Pearl (Wraith), Fux White (Ghost), Fux Purple Candy (Phantom Drophead Coupé), Fux Red Candy (Phantom Drophead Coupé), sau Fux Yellow (Phantom Drophead Coupé).

Constructorul francez Peugeot vrea să plece în vacanță – până la Caravan Salon 2019, eveniment dedicat pasionaților de călătorii în rulote, desfășurat la Düsseldorf, în Germania, între 31 august și 8 septembrie. Și nu o face oricum, ci cu două vehicule – Traveller iBox și Partner Alpin Camper. Primul este cât se poate de interesant – Irmscher Automobilbau a gândit noul iBox sub forma unui modul multifuncțional ce include un pat confortabil (194 x 140 cm) și o bucătărie tip „slide-out” ascunsă sub acesta – dotată cu aragaz cu două ochiuri, chiuvetă și spațiu rezervat unui frigider.

Al doilea este cât se poate de fun – Partner Alpin Camper, oferind relaxare de weekend fără risipă de spațiu. De altfel, din exterior nici nu ai bănui că acest Partner este de fapt o rulotă. Singurul indiciu este ruloul exterior – dedicat acelor după-amiezi de relaxare în natură – în timp ce interiorul este în mod clar „chic” în stil francez. Chiar dacă Alpin Camper este, de fapt, o companie germană. Astfel, canapeaua se transformă în pat, în timp ce lateralul opus are parte de o mini-chicinetă. La fel ca la Traveller, o multitudine de spații utile sunt ascunse sub sofa, de această dată.

Aurel Niculescu

Adaugă comentariu

Click aici pentru a comenta

PUBLICITATE

ABONAMENTE

abonamente auto motos si sport

PUBLICITATE

NEWSLETTER



AUTODNA

PUBLICITATE